Biljetter, Ikea och plugg

I dag har jag bokat de sista biljetterna till julen. Vi åker om varandra fullständigt i jul, jag och flickorna. Monc och jag befinner oss på samma punkt på julafton. Sedan skiftar det. När Monc åker kommer lillasyster, ok, ett dygn är vi alla tre tillsammans. Skulle hämta ut tågbiljetter på Coop men tji fick jag. Efter kl 4 på en lördag går det inte att få ut tågbiljetter på ATG ombudet, för det finns ingen support då. Skulle biljetterna fastna i maskinen har de ingen att ringa till för att få hjälp. Sitter nu och pluggar glosor som jag borde ha gnuggat in för flera veckor sedan. Skrivning i nästa vecka. Surt. Åsså åker jag till Ikea istället för att plugga, är man knäpp eller...? Vi får se hur skrivningen går, inte allt för bra om jag får tippa. Köpte en lampa till skrivbordet så jag slipper sitta i mörker i alla fall. Hittat lite fina glas och koppar jag tänker införskaffa så fort jag kan. Jag såg även ett trevligt skåp som inte vore så dumt i vardagsrummet, men den får vara en trevlig dröm istället. Ja, även soffbordet jag såg. Jaha, och nu sitter jag och ödslar pluggtid på att blogga också. Vilken "plugghäst" jag är ;)

Må gott 

                      
                                     

Kommentarer
Postat av: Hanna Ädel

Lycka till på skrivningen plugghästen ;)



.. och vilket fint soffbord du hittat!



KRAM!

2008-12-11 @ 12:34:04
URL: http://fotohanna.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack skriver i morgon fredag 10.30. Vist är bordet snyggt.

2008-12-11 @ 12:35:48
URL: http://grejsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0