bäddmadrass

Nu slår jag nästan rekord. Mitt andra blogginlägg på några dar. Skämmer nästan bort er ;) 
 
Just nu sjunger jag nästan "om jag hade pengar.... skulle jag köpa mig en...." 
 
Hm, här vill jag sätta in "madrass". Närmare bestämt en sådan här:
 
 
 
Den finns att inköpa på http://www.bericon.se/. Jag har en sedan över 11 år och den skulle jag behöva byta ut. Under åren den här madrassen utvecklats och förbättrats och är nu tjockare. Den madrass jag köpte var ca 4 cm tjock. Med alla års användning och tvättar har den sjunkit ned till ca 2-3 cm. När min madrass var ny var det som att sova på moln.  Hur skall den inte vara nu när den är 11 cm alt. 17 cm i tjocklek. Jag suktar och får börja sparar till den :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0