Onsdag

Onsdag! Det var väl ingen överraskning? eller...? Snöar gör det och det är inte kul. Men vi har kommit fram till februari och det känns bättre då våren förhoppningsvis inte är allt för långt bort. Vintern har gått relativt snabbt men jag har också haft annat att fokusera på.

 

Liten uppdatering sedan sist. Jag har gått ned ca -2 kg på 2 veckor. Jag är med andra ord 22 kg lättare sedan det hela började. Byxorna jag köpte för 2 veckor sedan är lite för stora. Har även köpt två nya toppar i storlek 44-46 och 42. De sitter riktigt bra - just nu.

 

När det kommer till hälsovinster har jag upptäckta att avstånden har minskat. Jag klarar av att gå längre sträckor utan att ta slut på mig. Jag har till och med gått ned till Luthagsesplanaden för att ta bussen ibland när jag inte har vela vänta på 41:an. 4:an är nu mera ett alternativ. Så, ja, det är inte bara vikten som har lättat utan även det dagliga livet. Tog andra B 12 sprutan igår och fick lite mer energi. Det märktes tydligt när nivån började dala så jag tidigarelade påfyllningen av B 12.

 

Nu skall jag läsa morgontidningen jag inte läst ännu och se till att hantverkarna sköter sig ;) (fuktskada i badrummet). Sedan får jag se vad dagen bär med sig. I kväll blir det förmodligen onsdagsmässan.

 

Må gott

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0