Krascher

Det finns olika sorter krascher. Börskrasch, bilkrasch, flygkrasch och kanske det värsta DATAKRASCH. Ok. Ingen människa kommer tillskada vid en datakrasch vilket det mycket väl kan hända vid både bil- och flygkrascher. Men det finns nog inget som kan mer reta gallfeber på mig än en datakrasch. Det är som att köra racerbil på mina nerver. GAAAAA!!! Vad göra? Det är andra gången på ett år. Samma fel. Och data Fredrik kan inte komma förrän i nästa vecka. Jag hoppas att JAG har tid att ta emot honom då. Jag har engelskaskrivning på torsdagen och på fredagen åker jag på retreat. Jag hoppas att det går att ordna på tisdagen eller onsdagen den veckan. Vi får se när och hur det går att få igång plåtburken igen. Sist bjöd jag på burritos utan framgång. Får väl hitta på något smaskigare den här gången.

Må gott och surfa lugnt



Kommentarer
Postat av: ingela

Hej Karin, kul att läsa runt lite... HOppas det ordnar sig med datorn

2009-03-03 @ 19:18:53
URL: http://fjallboskogen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0