Wii hi

är kul. Alltså Wii är kul.


Monica har köpt ett Wii-spel. I gårkväll spelade vi både bowling och golf. Vi glömde bort tiden så klockan var halv ett innan jag kom i säng. Jag som är så kvällstrött av mig. Men oj vilken träning det är. I dag på morgonen spelade jag och Ida några omgångar bowling. Jag blev inte svettig men varm. Det är ju motion, kul sådan. Monica frågade mig om jag skulle använda träningsprogrammet med stepup-brädan om hon köpte den. Hon tänker på sin lilla mamma som behöver träna både för viktens- och fibrons skull. Jag drog på svaret. Jag skulle önska att jag gjorde det men är inte säker på att det skulle bli en grej jag skulle göra i långa loppet. Kanske i början, men sedan är jag rädd att motivationen, inspirationen och överlåtelsen skulle brista. Men behovet är skriande. Man kan bara hoppas att jag utför den motionsformen om det nu blir så att hon köper den. Annars är ju bowling rätt kul åtminstone om man är ett par spelare.


Motionera rätt, motionera wii!! ;)


Må gott


 

Wii Sports

Ps.Bilden är länkad till Wii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0