Efter chockvågen

Gaaaah! Nu har jag inte skrivit på en heeel evigheeet! skäms mig. 

Fast jag har haft mina skäl till att det har blivit så. Ida åkte till Göteborg onsdag-fredag förra veckan.

O, ljuvliga tystnad, den som skänker lugn.
O, ljuvliga tystand för trötta moders öron.


Inte ens teven var igång något nämnvärt, bara små korta stunder för att ganska snabbt bli avstängd pga för mycket ljud. Jag NJÖÖT. Sedan BANG och BRAK. Så var hon hemma igen. Och vardagen gick igång med en rivstart som sände en chock våg genom hela min varelse. Det tog några dagar att återhämta mig efter den. Därför har jag varit så tyst på webben.


Nåja, nu är jag här igen. Solen skiner - åtminstone just nu. Fåglarna kvittrar och jag mår... ,mja, jag tror att jag skall bespara dig den läsningen. Men Ida har fått sommarjobb så vi skall dit i dag och lägga upp schema. Sedan vet jag när vi kan åka till både Hälsingland och Jämtland. Äntligen kan jag planera semestern.


Må gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0