Torp -08

Då var det gjort! Jag har varit på Torpkonferensen för första gången i mitt liv. Åkte till Örebro i tordags kväll och fick bo hos goda vänner där. Tack för allt Helen och Andreas, tack Teresia för lånet av ditt rum. Ni är underbara. Välkomna till mig under Europakonferensen. Vardagsrummet står till ert förfogande då :) .

Det var en lite annorlunda erfarenhet. Har ju aldrig varit på någon annan konferens än Livets Ords förut. Det har liksom aldrig bilvit av. Trevligt var det och jag förstår varför många kommer år efter år. Jag kanske har inlett en ny tradition. Torp under midsommar, semester i juli och sedan vår egen konferens i slutet av juli. Nåja, vi får se hur det blir nästa år. Det finns ju inga garantier för något.

Här kommer lilte bilder med intrtyck från mitt första besök på Torp...




Philip Yancey talade om bön.



Torp konferensområdet



Mini konsert med Alice och Dennis... Drag för de mindre



Elefanten Torsten (jag tror att den hette så) besökte Trop från missionsfältet



Skönt country gung



Såg inte människor för folket skull. Fullt med folk över allt.



Löftesbågen över Torp



Latino toner på missionsmötet på lördagseftermiddagen



Bye, bye Torp


                                            Maybe next year....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0