Seminarium

Jag har inte på många år varit så angelägen att vara med på pastor Ulf Ekmans seminarium som jag har varit i år. Det har varit helt... jag saknar ord, ljuvligt? Underbart? Fantastiskt? Omvälvande? Jag skulle kunna fortsätta i den stilen en god stund. Det har varit allt i hop. I dag var jag helt slut i kroppen efter att ha suttit och lyssnat (jag undrar då hur pastor Ulf mår som ännu inte är färdig med att predika för den här helgen). Jag kunde inte komma iväg till kyrkan p.g.a. värken, men tack gode Gud för internet. :)


Har du inte varit med på Livets Ord, gå in på hemsidan och lyssna på seminariet i efterhand eller beställ cd-skivorna eller MP3-filerna. Jag skall försöka lyssna igenom allt ihop en gång till. Det fanns så mycket matnyttigt i det att det är lätt att missa något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0