What happens right now?

Ja vad händer? Engelskan började i går. Inga vuxna “småbarn” verkar finnas i den här gruppen. SKÖNT!!! De var tre stycken som gick förra terminen som förstörde för resten av gruppen. Hade det gått skulle jag ha slängt ut dem från kursen så vi andra fick studie ro. Nu har jag däremot hittat några gamla bekanta sedan de tidigare terminerna och det är kul. Bland annat går en väninna i gruppen och det är lite extra trevligt.


Den 22 januari åker jag till Stockholm och skall träffa en gammal väninna från mina ungdomsår. Det skall bli underbart roligt att se henne igen efter alla dessa år. Det är alltid lika roligt att träffa gamla vänner från förr och försöka fånga upp tiden och se vad som har hänt under alla år man inte träffades. Det blir en lunch på stan sedan får vi se vad som händer efter det. Det var lite om min närmaste framtid. Sedan har Monica planer för henne och mig ett dygn i februari, men det får vi nog återkomma till om det går att genomföra det.


Ni får ha det så bra så skall jag hålla er uppdaterad med framgångar och bakslag i engelskan.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0