Peking zoo

Nu när jag så "olyckligt" har fått stanna hemma medan yngsta dottern är i Italien och roar sig så får jag väl roa mig med bildminnen.

Här är lite bilder från Peking Zoo tagna för två år sedan. Både roande bilder och upprörande.

Må gott


Jätte Panda

Någon som vet vad detta är? Du kanske kan meddela mig :)

Ledsnat på uppvisningen :S

Mata inte djuren ;)

Snälla, någon godsak har du väl?

Törstig!

Konversation vid matbordet ;)

Kommer du in här händer det åtminstone något *morr*

I fängsligt förvar :(

Trött på människor, nu vänder jag ryggen till så det så!

Inget att göra, inget att göra, inget att göra graaaaa!

Här står jag och kan inget annat

naaaa vad sött...

Giraffer

Tupplur på gren

Apor bakom glas



Simbas vän?

Kommentarer
Postat av: paula

ha! beijing zoo! eller "concrete hell" som det beskrivs i loney planetguiden. det sistnänmda passar nog bättre?

2008-11-16 @ 21:34:12
URL: http://gosbebben.blogspot.com
Postat av: Karin

Det är fullt möjligt efter att ha sett hur en del djur har det där.

2008-11-16 @ 22:36:29
URL: http://grejsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0