Det gröna monstret

Det gröna monstret tittar fram. Jag sjunger med Lena PH, Jag är så avundsjuk. På vem/vad då? JO, på min dyrbara dotter som är 19. Hon åker till Florence i morgon. Åsså har hon mage att vara så nervös att hon har ont i magen för flygresan. Den dumma ungen, kan hon inte bara ha vanlig resfeber istället. Jag skulle gladerligen byta med henne. Drygt 2,5 timmar i luften och sedan vara nere på kontinenten, Italien. mmmm! Jag har aldrig varit där. F O T T A   massor. Det lär nog finnas en hel del att se och uppleva där. Jag skickar med henne digitalkameran och hoppas att hon använder hela gigabyten + de andra megabyten som finns på de andra minneskorten. IDA glöm inte att fotta! P L E A S E! Och var rädd om kameran :S

Trevlig resa önskar mamsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0