Töväder

Och då menar jag inte snön som kom på morgonen idag som nu töar. Igår stannade vågen på -17 kg. -17 kg sedan slutet av oktober. Det är helt ofattbart. 10 kg gick jag ned modifast-dieten och sista 7 kg har jag gått ned efter operationen för sex veckor sedan. Ta en ryggsäck och fyll den med 17 kg margarin så kan du få en uppskattning om hur mycket mer jag har gått ned.
 
Jag mår fortfarande bra. Äter smått och ofta. Får ont ibland när jag har ätit för fort och tuggat för dåligt. Dumpning har jag sluppit. Det flyter på bra med andra ord. Att jag gick igenom operationen ångrar jag mig inte idag. Men de säger att man brukar få en svacka efter ca ett halvår. Vi får se vad jag säger då, om ett halvår altså :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0