Skriv där du står!

Jo då, så ärdet! Jag har nu gått en skrivar kurs i 4 dagar. Vi avslutar om ett par timmar. 4 intensiva och roliga dagar med massor av skrivande och nya idéer och infall.  15 glada amatörskrivare med olika stilar och förmågor. Det har varit berikande att hör vad andra skriver och hur de skriver. Samma uppgift har fått 15 olika versioner efter tycke, smak, stil och infall. Ingen var den andra lik. Man tänkte många gånger att "så kan man också skriva". Nu behöver jag en tid att smälta alla intryck. Titta igenom det vi gjorde och sammanställa alla anteckningar med skrivövningarna. Det får jag göra i morgon när jag har sovit ut och landat lite.

Må gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0