Å nu så vill jag sjunga att sommaren

 
 
 
är skön... sjöng ett barn på en pulka som en pappa drog förbi på gångvägen nyss. Jodå! Sommaren är skön tänkte jag med pälskappan på. Huttrar och fryser gör man och hoppas att sommaren kommer tidigt nästa år.
 
Skall straxt in i dushen och göra mig klar för Ansgars årliga julfest. Ett litet genrep inför julen och alla aktiviteter. Kan bara hoppas att kroppen håller och att jag inte blir helt slut. Är fortfarande inte helt i form efter operationen. Det tar tid. Operationssåren är i stort sett läkta. Så det känns skönt. Men det är en otrolig omställning i kroppen och jag äter efter klockan. Men jag börjar mer och mer inse att jag har gjort rätt beslut med operationen. Ingen större viktnedgång ännu men det kommer väl med tiden. Vi får se hur viktkurvan ser ut om någon månad.
 
Dags att göra sig klar ;D
 
Må gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0