Har ingen dräpande rubrik – men ett nytt år



Jag har ingen dräpande rubrik till årets första inlägg. När jag kikade runt på lite olika bloggar såg jag att flera hade någon sorts summering av det gamla året och förhoppningar inför det nya med någon sorts framtids prognos. Skall man göra så?


Nja, det låter inte riktigt jag. Men ok. En liiiten summering kan du väl få då. Plugg, plugg, plugg, sommarlov, plugg, plugg, plugg, ny kyrka, plugg, låångt jullov med en början några veckor för tidigt. Nu börjar en ny termin den 11 januari med plugg. Nytt år och nya möjligheter. Så har det sett ut och så kommer det se ut. Sedan lite mer utförligt framtidsprognos går det inte att ge. Vad det nya året kommer innehålla och innebära får “siarna” försöka hålla på att spana i sina kulor efter. Jag säger bara “den som lever får se”.


Det blev inget dräpande inlägg heller men det är som sagt det första inlägget för i år.


Ha ett spännande och bra 2010


Må gott



 

Fy vad jag längtar efter sommaren. Nu é ré för kallt och kallare skall det visst bli. *burr*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott nytt år till dig också

2010-01-02 @ 22:24:22
Postat av: SunLee

Vad pluggar du för något?

2010-01-03 @ 00:18:33
URL: http://sunlee.webblogg.se/
Postat av: Grejsar.blogg

Gott nytt år till anonym och kul att du sunLee hittade hit. Jag har inte varit hemma så länge på dagarna att jag har hunnit svara på din fråga. Jag läser engelska A på komvux. Det motsvarar alltså gymnasieengelska första kursen. God fortsättning på nya året :)

2010-01-04 @ 17:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0