20 år

Min yngsta dotter fyllde 20 idag. Det känns som om det var igår hon föddes. Men 20 år...? Inte tonåring längre. Lillan blir stor. Jag har inte hunnit med riktigt. Vart tog tiden vägen. Min lilla födelsedagspresent som växer ifrån mig. Fick vänta på henne i nästan 3 extra veckor för hon ville inte komma någon gång. Så när värkarna började på natten till den 18 september blev jag glad, på dagen en vecka innan jag själv fyller. Äntligen. Efter alla gliringar på dagis när jag lämnat stora syster. Det var inte klokt vilka dumma kommentarer som kunde komma. Dessutom min egen oro för att det dröjde så länge. Men sedan... kom det lilla miraklet. Och så helt plötsligt har det gått 20 år. Helt obegripligt.

Grattis på 20 års dagen Ida.



Bankett klädd
Ida på väg till 9:ornas avslutnings bankett för 3 år sedan. Klänningen hade hon sytt själv.






Kommentarer
Postat av: Maria Moberg

Hej Karin!



Så du har också en blogg! Vad kul!

Den 18:e September betyder mycket för mig då det var och är min mors födelsedag. Sen fyller min yngsta år den 18:e också fast i Juni!



Härligt med barn och vilken fin dotter du har!



Kram

/M

2009-09-19 @ 13:39:10
URL: http://htt://blogg.passagen.se/missdani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0