Ojojoj då

Nu har det gått lång tid sedan jag skrev något i bloggen. Men det har sin lilla förklaring. Datorn fungerar inte - fortfarande. Men nu kommer jag ha tid att ta tag i det. Det har varit mycket ett tag. Mycket på jobbet = ingen möjlighet att sitta på jobbet (efter arbetstid förstås). Mycket med engelska studierna = ingen tid att fixa datorn. Nu har skolan slutat men jag kan inte rapportera hur det har gått då min lärare var sjuk de sista veckorna innan skolan slutade och hon kommer förmodligen vara sjuk ett tag till. Men resultatet kommer att komma.

Det har varit kul med engelskan. Jag skall försöka fortsätta i höst också. Då blir det engelska A,  hoppas jag.

Vi får se när nästa inlägg kan tänkas komma men jag skall försöka skaka liv i tröskverket så inläggen kan komma lite mer regelbundet.

Må gott tills dess :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0