Momo Karin :D

Jag skall bli mormor! YES

Nä! ingen av mina flickor är på smällen, ni kan vara helt lugn. Det är Monc som är med valp. En liten Siri är på väg. Siri är en korsning mellan Chihuahua och Prazsky Krysarik. Mamman är ljusbrun Prasky och pappan en vit Chihuahua. Resultatet - underbara valpar som jag längtar efter att få träffa. Jag hoppas att överlämnandet sker här hos mig. Det skulle vara underbart att få träffa båda valparna. Selma, mamman till valparna, känner jag sedan hon själv var valp. Det är så kul att Siri kommer till familjen. Hon är den som är mest lik sin mamma. Jag hoppas bara att Sigrid, Siris syster, får komma till snälla vänliga människor som kan skämma bort henne ordentligt. :) Siri är nu 8,5 veckor. När hon är 10 veckor tycker matte Sophia att det är dags att Siri får flytta till Monc.

Välkommen Siri 

                                           
                                                Mitt förtjusande "barnbarn" :)

Kommentarer
Postat av: paula

huh! blodet frös till is när jag läste den rubriken! pust! det va bara en hund...

2009-01-21 @ 15:09:28
URL: http://gosbebben.blogspot.com
Postat av: Karin

tihi,fniss, du hade "rätt" reaktion :D. Men hallå "bara" en hund?! Big enough enligt min mening :)

2009-01-21 @ 22:52:48
URL: http://grejsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0