Glömsk eller nått?

Idag ringer det på dörren kl ca 8.10. VA I HELA FRIDEN! IDA ARASH FÅR INTE KOMMA SÅ HÄR TIDIGT. Men mamma det är inte han. Ida som är mer klädd än någon annan av oss går och öppnar. Vem står inte där? En tekniker från Uppsalahem! Gosh, det hade jag glömt. Ventilationskillen skulle jö komma i dag. Kolla ventilationen och elementen. Inkl i klädförrådet. Oboy, det är knökfullt där. En snabb utgrävning så en gång uppstår till elementet under tiden han kollar de andra rummen. Jag kommer tillbaka v 13 och behöver då också komma fram till elementet i klädkammaren igen. Jaha, nu sitter jag här med grejer ute i hallen, vardagsrummet och mitt rum och undrar hur jag skall kunna få tillbaka alla sakerna och ändå hålla öppet till elementet. Ett pussel med prylar behöver fixas. Jag som tänkte sitta och plugga. GAAAA.

Må gott


 
 Dé vá nått jag skulle komma ihåg,
 men vad vá det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0