Hjälp

Nu är det verkligen länge sedan. Men nu är jag online igen. Nätverkskortet var trasigt så jag var tvungen att köpa ett nytt. Nu är det installerat och klart för användning och ni kan ju bara gissa hur lång tid det tog innan jag var ute på nätet igen..

Nå ja, nu är jag här igen och bloggandet kan ta fart. Några kort han jag inte få upp innan jag åkte från mina föräldrar men jag kommer att lägga upp bilder så fort jag kan.

Skolan har börjat för mig igen så nu läser jag Engelska A. Det gick väldigt bra för mig förra läsåret så vi får se hur det går i år. Det tråkiga är att min lärare från förra året blev sjuk de sista veckorna  och avled den 30 juni. Jag tror inte att någon, och inte minst hon själv, fattade hur sjuk hon egentligen var. Det var bara lite rethosta som hostmedecin kunde lösa var tanken. Det visade sig sedan vara canser. Det hela gick väldigt fort. Lite drygt 1 månad efter att hon blev dålig var hon död. Hon lämnade efter sig ett stort tomrum hos sina elever. Hon var en av de bästa lärarna jag någonsin har haft.

Ett tänt ljus för dig Margareta och böner för familj, släkt och vänner.






                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0