Datorer

Jepp, så är jag on line. Det är super duper att ha datorn igång igen. Det är så kul så jag aldrig kommer i säng på kvällarna. Jag sitter och surfar runt och läser tidningar, kollar mailen och är allmänt glad. Monc har köpt programskivor för Adobe med diverse program för bild redigering. Jag vet inte alla program som följde med men nu har jag både Illustrator och photoshop på burken. Det lär nog bli ett hästgöra att lära sig dessa, om jag över huvudtaget lär mig dem någon gång. Vi får se om det blir som med e-sword (bibelstudie program) Den finns där men blir aldrig använt :S . Nå ja, jag har lovat bilder från semestern. Här kommer några. De är oredigerade, för det vet jag ju inte hur man gör ;)

Må gott tills nästa gång

Rallarros




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0