Happy day

I dag är jag lycklig! I tre dagar har jag letat mina favorit glasögon. Jag vände upp och ner på hela lägenheten. Den städades i måndag och glasögonen var bara bortta sedan har jag letat på alla tänkbara och otänkbara ställen. Jag letade to m i frysen och kylskåpet utan resultat. I det läget övervägde jag ringa till Uppsala Hem för att be dem komma och kolla i skatboet.

I dag, onsdag, var Ida hemma från skolan med huvudvärk. Hon passade på att kolla sin mail och lite annat med datorn. Då sparkar hon till några hängande kablar från databurken. Och vad ligger då inte där, precis vid hennes fot om inte mina efterlängtade och eftersökta glasögon. Ybba dabba do, skrek jag och tackade både Gud och Ida. Jag hade verkligen letat där både under och över och runt både skrivbord och databurk. I två dagar har jag sökt glasögonen och bett till Gud att jag skulle hitta dem. Nu återfanns de intakta och alldeles hela. Och jag blev en mycket glad Karin. :D

 Have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0