Så är man trendig

Hej på er!!!!

Välkommen hit

Alla bloggar tydligen å när t o m misscoolstar, alias Ida, gör det så måste ju jag också göra det. Att Monc började är bara såååå mycket hon. Men att lilla syster gör det det var lite mer oväntat. Vi får väl se vart vi hamnar där ute på sayberrymdens vågor men vi kan väl försöka göra det trevligt för oss.

MÅ GOTT

Ps.
Jag vet ännu inte hur tekniken fungerar men jag lär mig nog efter hand så ha lite över seende med lite fel och plumpar lite här och var.   Ds



image3
Två trendiga "barn"                                                                                *pussungar där* 

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Hej! Så trendig Du är. Jag kommer nog aldrig riktigt dit, men man ska aldrig säga aldrig. Jag som inte läser mailboxen varje dag, har kanske en bit kvar!

ha en bra helg!
Marie-Louise

2008-03-14 @ 14:24:02
Postat av: Cicki

Va cool du är det blir kul, jag försökte börja en gång men la av igen. Brukar läsa ungdomarnas med alla deras länkar osv det är helt häftigt.
Det ser så bra ut på sidan så fortsätt du, kram Cicki.

2008-03-14 @ 17:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0