Skrivning

Jepp! då var det gjort. Jag får domen på måndag. Jag vet redan några saker jag skall träna mer på förutom glosor. Att omvandla verb till substantiv är en sak, en annan är att kunna tyda fonetiska skriften. Det ingick också i skrivningen och det är något som jag aldrig har lärt mig så bra. Trött och öm i nacke går jag upp på stan efter provet och träffar min mor som är i shopping tagen. Tar en snabblunch innan jag drar vidare till jobbet. Nu skall jag gå i säng och sova länge i morgon. Sedan är det städning som gäller. Har låtit allt vara för att kunna koncentrera mig på skrivningen. 

Sov gott

                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0