Domen är avkunnad

och jag vann slaget!

VG - jag fick VG på skrivningen. Vill skrika det ut över hela världen. Tänk att lilla jag kunde prestera ett VG i engelska. Undrens tid är inte förbi om jag kan lyckas med det konststycket. Hela terminens betyg blev också VG. Sist jag läste engelska var på läkarsekreterar utbildningen läsåret 90/91 och då kunde min lärare nästan inte sätta något betyg alls på mig. Jag kunde inte skriva, knappt läsa och väldigt dålig på grammatik men jag kunde prata hjälpligt. Så han satte en 2:a mest för att jag hade jobbat och gjort mitt bästa samt kunde prata. Men det var med bästa ansträngning och han sträckte sig långt för att kunna ge mig det betyget. Och nu - smäller jag till med ett VG. Det är helt makalöst. Ett rent mirakel.

Fast, nu är det tid att ladda om batteriet och ta nya tag inför nästa termin för jag vill ju inte tappa det jag nu har vunnit. Vill så att säga behålla fältet.

Må gott

      

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0