Det fortsätter.....

Internet problemen fortsätter.... GHAAAAA!!!!

Nu har semestern varit och konferensen har avslutats så nu får jag kanske tid att ta tag i problemet igen. Jag letade och fann kvittot på nätverkskortet så nu kan jag byta det om det skulle behövas.

Vad har hänt under semestern. Tja vad händer under en semester? Man är ute och åker en massa. Speciellt när man har släkt som drar i en och undrar om de får något besök i år eller...? Så, semester är lika med att tillfredställa allas behov. Jag har varit hos mina föräldrar i Hälsingland och till stugan i Strömsund. Och när vi var i Ström så besöktes släkten där uppe. Var på en helgmålsringning i Ramsele gamla kyrka. Mitt kusinbarn vickade som kantor och hade spelning där. Så, en timme efter det att vi kom upp åkte vi 6 mil för att vara på den gudstjänsten. Predikan hade varit ok om inte prästen hade vimsat till det med att undrar om Gud var man eller kvinna. När jag kom tillbaka till stugan läste jag samma predikan i boken "Ett år med Jesus" för att få en stabilare predikan. Skötte Erik, mitt kusinbarn, sig bra eller inte? Tja, med tanke på att han inte hade hunnit känna på orgeln innan gudstjänsten och att det var en psalm som helt ny för honom så gick det rätt bra för honom. Så, bra jobbat Erik, men var inte på minuten nästa gång ;) .

Bilder från semestern kommer senare

Må gött i regnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0